Friday, February 18, 2011

saje jer sukasuki na post menda neh
tak ada kaitan ngan life sape2 pon :)
okie...

bila aku berjumpa dengan seseorang yang pernah mencintai aku
aku hampir tidak percaya dengan semua ini
aq tahu ini semua takdir allah swt.. qada n qadak allah :)
so aq terima semua neh..

aq mencintai dia sejak hari itu..
ye aku tahu cinta ini tidak akan berbalas
kerana aq dan dia tidak akan pernah bersama

namun.. cinta itu hanya satu perasaan yang berada dalam hati aku
tidak diluahkan kerana aku tahu bila diluahkan akan ada yang terluka
dan semuanya akan hancur
perasaan itu akan hilang mungkin :)

jadi biar sahaja aq mengetahui aq mencintai dia
walaupun rinduku tidak berbalas
cintaku tidak berbalas
namun aku gembira begini :)

post neh memang tak ada kene mengena dgn sapa2 just something y trlntas di haty :)

No comments:

Post a Comment